Warsztaty z komunikacji dla pracowników – są skierowane dla szefów którzy chcą tworzyć lepszy zespół bardziej znający siebie, swoje możliwości.
Zdarzyło się Wam”kipieć złością”,bo wasz pracownik przekręcił coś w trakcie rozmowy telefonicznej?
Usłyszeliście od kontrahenta „Kogo mi tu przysłaliście?”
Czy macie wrażenie, że ludzie, których zatrudniacie nie umieją się porozumiewać?
Jeżeli tak, to moje szkolenie jest dla Waszej firmy.
Warsztaty z komunikacji dla pracowników – czego uczę?
- poprawnego prowadzenia rozmów telefonicznych
- podstaw poprawnej komunikacji
- właściwego doboru stroju
- rozpoznawania i przepracowywania emocji, które utrudniają życie i mogą mieć wpływ na pracę
- poprzez ”zwykłe ”pytania budujemy niezwykłe rezultaty.
Co zyskujesz?
Po zakończeniu szkolenia pracownicy nabywają wiedzę o sobie, a co za tym idzie lepiej funkcjonują jako podwładni i jako ludzie.
Uczą się elastyczności
Zyskują większą rezyliencję (zwiększa się ich gotowość do podejmowania wyzwań).
Czas i miejsce
Szkolenie obejmuje 6 godzin i zalecam poprowadzić je w 2 częściach po 3 godziny lub 3 spotkania po 2 godziny.
W zależności od potrzeb, istnieje możliwość dopasowania go do mocniej zindywidualizowanych oczekiwań.
Kim jest Psycholog Walki?
Jestem psychologiem specjalizującym się w pracy z ludźmi którzy chcą osiągać cele. Których problemem jest walka z … życiem, biznesem, sportem, … samym sobą.
To nie równa walka i często potrzeba wsparcia w niej. Na moje wsparcie w tej walce możesz liczyć.
ZAPRASZAM – skorzystaj ze spotkania GRATIS – przykładowo na kawie, na spacerze, na luźno w miejscu publicznym, nie w gabinecie – przekonajmy się wspólnie, czy mogę Tobie pomóc.
Obowiązuje mnie tajemnica lekarska – zapewniam całkowitą dyskrecję i poufność naszych spotkań
You must be logged in to post a comment.